Весь комплекс услуг

У нашій авторській перукарській студії ви можете отримати наступні види послуг: 

Ознайомитися з цінами вы можете на окремих сторінках послуг.

 


 Зі статті Олени Канарської (Елены Канарской) «Чому люди відвідують салони краси?»

 …Вивчаючи роботу багатьох салонів краси в Україні та Європі, я запитувала себе: а чому чоловіки і жінки взагалі відвідують салони краси, приділяючи так багато уваги зовнішньому вигляду? Відповідь на це питання дуже важлива, тому що вона дає можливість зрозуміти мотивації відвідувачів салонів, їх потреби і запропонувати їм таку якість і форму послуг, а також створити форму роботи самого салону краси, щоб ці потреби клієнтів максимально задовольнялися за адекватну якісті плату. Я шукала відповідь на це питання в літературі з менеджменту салонів краси, перечитувала книги з маркетингу та поведінки споживачів. І знайшла багато різних, але однаково цікавих та корисних думок. І на їх основі створила свою форму відповіді. Цілком можливо, що вона недосконала, але її простота робить її дуже застосовною в організації роботи з клієнтами, особливо для перукарів та майстрів візажу та перманентного макіяжу. Люди відвідують салони краси, рухомі (переважно) чотирма мотивами: «секс», «статус», «соціальна безпека», «спілкування».

Мотив «Секс» - це мотив створення такого іміджу (облику, образу), такого зовнішнього вигляду, який найбільше відповідає очікуванням бажаного статевого партнера або гідного супутника життя. Відповідний зовнішній вигляд є набором первинних сигналів, які залучають партнера та дозволяють створити стійкий зв'язок. Багато чоловіків і жінок приділяють особливу увагу догляду за собою саме в період від початку пошуку партнера та формування зв'язку до моменту укладення шлюбу. За період роботи з моменту відкриття мого першого салону краси в Києві і до сьогоднішнього дня, мені вдалося допомогти значній кількості клієнток-жінок знайти своє сімейне щастя, переконавши частину з них змінити звичну для них стилістику зовнішнього вигляду більш ефектну. Або навпаки – утримавши їх від різких змін, які могли негативно сприйняти їх улюбленими чоловіками. У салоні краси при роботі з клієнтами, у яких домінантним мотивом є «Секс», бажано з'ясовувати не лише побажання та переваги самого клієнта, а й переваги його партнера, який і буде головним «суддею», який оцінює роботу майстрів. Природно, що таке з'ясування можливе лише в тому випадку, якщо між майстром та клієнтом існують довірчі відносини, якщо є час та умови для більш-менш тривалого спілкування майстра та клієнта до початку виконання робіт. Додатково хочу наголосити ще на одному важливому моменті. Багато жінок, одружившись, забувають, що чоловіки можуть тяжіти до полігамії. І щоб утримувати кохану людину від необдуманих вчинків, «походів ліворуч», жінка має періодично змінюватися, бути різною. Це не означає, що потрібно щомісяця змінювати зачіску або фарбуватись у різні кольори кожні два тижні. Але хоча б раз на 6-7 місяців необхідно робити чоловікові невеликий сюрприз, оновлюючи свій образ. Це створюватиме ефект новизни і не дозволить взаєминам подружжя «застоятися».

Мотив «Статус» – це мотив створення такого зовнішнього вигляду, за допомогою якого людина сигналізує про своє високе громадське становище, або високе становище у групі людей; або у професійному середовищі; чи субкультурній групі. Як правило, мотив «Статус» проявляється у людей, які займають чи бажають займати домінантне становище. Майстрам салону краси, які працюють із клієнтом, у якого домінантним мотивом є мотив «Статус», необхідно досить добре розумітися на стилістиці різних напрямків моди, щоб розуміти, як той чи інший набір елементів образу виявляє статус його власника. Крім того, необхідно враховувати, що зміна іміджу клієнта не повинна призводити до різкого розриву з очікуваннями або стереотипами зовнішнього вигляду у членів групи, оскільки лідер може втратити свій статус, його лідируючі позиції можуть похитнутися. Але в той же час для таких клієнтів може бути дуже цінною своєчасна рада в доречній формі про необхідність оновлення, якщо клієнт через свою завантаженість справами просто не звернув уваги, що мода змінилася, а він не вловив актуальних тенденцій.

Мотив «Соціальна безпека» – це мотив створення такого зовнішнього вигляду, у якому людина зливається з якоюсь бажаною йому групою, входить у неї чи утримується з допомогою придбання стилю чи образу, типового члена групи. Наприклад, фанати будь-якої естрадної зірки можуть копіювати стилістику свого кумира як повністю, так і в окремих деталях. Таке приєднання до певної значної спільності людей викликає в окремій особи відчуття значущості, безпеки, підтримки. Працюючи в салоні краси з клієнтом, який орієнтований на «Соціальну безпеку» перукарю, візажисту або майстру перманентного макіяжу необхідно знайти розумний компроміс між бажаннями клієнта увійти в образ і реальною можливістю створити цей образ. Адже миттєве бажання клієнта відчути себе в якійсь привабливій ролі за рахунок екстравагантної стрижки або забарвлення може призвести до серйозного нервового розладу на наступний день через неможливість підтримувати бажаний образ цілком (відсутність відповідного одягу, аксесуарів, фінансових засобів для підтримки іміджу тощо). Або проблем у сприйнятті образу оточуючими (глузи, іронія, сарказм з приводу різкої трансформації невдачливої людини, яка побажала втекти від буденності, але перетворилася ще не на лебедя, а тільки на гидке каченя). Якщо ж майстру не вдається умовити клієнта сповільнити швидкість трансформації, зробити перетворення поетапним, то майстер повинен провести психологічну підготовку клієнта (мовою маркетингу це називається «передбачити післяпокупні коливання і підготувати до них клієнта»), щоб клієнт менш болісно реагував на можливе негативне сприйняття нового образи оточуючими. Це потрібно зробити для того, щоб не постраждала репутація самого майстра. Так як зіткнувшись з негативним сприйняттям непідготовлений клієнт може бути схильний звинуватити в ситуації, що склалася, не самого себе, а майстра, який на думку клієнта буде винен у тому, що не втримав його від змін, а навпаки – навіть сподвиг на них, що рухається бажанням заробити більше. грошей на перетворенні образу клієнта. Зрозуміло, що така думка клієнта буде явно невідповідною до реального стану справ, але вона може порядно зіпсувати відносини між майстром і клієнтом.

Мотив "Спілкування" - це мотив отримання психологічної розрядки від спілкування. Він молодший, ніж три попередні. Загалом спілкування між майстром і клієнтом існувало завжди, але воно ставало глибшим, довірливішим, якщо клієнт розглядав майстра як рівного собі. А салонні професії лише у суспільстві вийшли більш високий соціальний рівень, що визначає поліпшення спілкування між майстром і клієнтом. Спілкування також посилюється зі збільшенням часу процедур, які стають складнішими, тому тривалішими. Третя причина, яка сприяє збільшенню мотивації до спілкування, це збільшення нервової напруги та кількості стресових ситуацій, які відчуває людина у суспільстві. Напруга вимагає виходу і може бути знято через спілкування. І відсутність достатньої кількості пропозицій послуг психоаналітиків, багато людей, особливо жінки, розглядають висококваліфікованого майстра салону як якусь психологічну віддушину, в яку можна і скинути нервову напругу, і отримати пораду, як вчинити в тій чи іншій ситуації. Звичайно, це можливо далеко не з усіма майстрами, але салонний фахівець, який володіє основами психології та спілкування, як правило, має більш лояльну клієнтуру. У зв'язку з цим можна порадити майстрам: - уважно слухати клієнта; - не намагатися заперечувати клієнту або висловлювати думку, яка суперечить думці клієнта; - бути в курсі основних напрямів моди, політичного та суспільного життя країни; - не обговорювати із клієнтом інших клієнтів. …Наявність у Києві значної кількості хороших курсів та семінарів з іміджмейкерства, бізнес-психології, художньої освіти створює сприятливі умови для майстрів салонів краси у вивченні стилістики, історії розвитку моди, набуття знань у образотворчому мистецтві. Зацикленість тільки на вузькоспеціалізованому підвищенні професійної майстерності може призвести до того, що фахівець спочатку просто перестане розуміти своїх клієнтів, а потім і перестане з ними професійно говорити і перетвориться на простого ремісника, який швидко обслуговує «потік»...