Дополнительные услуги нашего салона красоты

Продаж косметичної продукції. Навчання перукарів.
Підготовка перукарів до конкурсів

В нашій студії ви можете отримати додаткові послуги:

Про кожну послугу можна прочитати більш докладно нижче.


Продаж косметичної продукції

Дополнительные услуги

У нашій студії ви можете придбати косметичну продукцію та препарати для догляду за волоссям. Майже всі препарати ми намагаємося протестувати до продажу, застосовуючи їх у своїй роботі. Таким чином, ми відбираємо на продаж ті препарати, позитивний ефект від застосування яких спостерігаємо на практиці. Окрім того, у нас ви можете отримати чіткі рекомендації щодо застосування препаратів, бо лише правильне застосування препаратів створює позитивний ефект. Слід зазначити, що погіршення екології, постійні стреси у побуті та на роботі, а також постійні самостійні фарбування та хімічні завивки (які проводяться без урахування індивідуальних особливостей волосся та без точного дотримання технології робіт) погіршують стан волосся. Тому волосся більшості жінок потребує додаткового догляду.

 


Стажування і навчання перукарів

обучения визажа

В нашій студії ви можете пройти стажування, удосконаливши практичні навички виконання складних стрижок, фарбувань, а також повсякденних, вечірніх, святкових і весільних зачісок.

Програма і вартість стажування і навчання обговорюються індивідуально у залежності від ваших цілей та наявної кваліфікації.


Підготовка до конкурсів перукарів

Тренировка на манекен-головке. Вариант свадебной причёски.

Для перукарів, які прагнуть визнання своєї майстерності та хочуть брати участь у конкурсах, Олена Канарська проводить індивідуальні тренування.

Тренування можуть проводитись для підготовки до виступу у різних категоріях чемпіонатів. Наявність великої кількості фотографій із конкурсів, манекен-головок та всіх необхідних препаратів у салоні роблять навчання ефективним.

Тривалість навчання визначається індивідуально. Орієнтовна вартість 1 дня тренувань еквівалентна 100 євро за курсом НБУ на день оплати. За більш тривалих термінів тренувань вартість обумовлюється індивідуально.

 


Із книги Олени Канарської «Підготовка перукарів до конкурсів». Повний текст можна прочитати на тренувальних заняттях у Олени чи Максима Канарських.

  … Загальні правила та порядок підготовки цілком застосовні для організації підготовки до виступу у будь-якій номінації.

 1. Первинна співбесіда.

  Зазвичай, практично всі майстри, готуючись до конкурсу, шукають тренера і вже з ним планують подальшу роботу. Тренер повинен до початку підготовки майстра з'ясувати в нього ряд важливих відомостей, які вплинуть на всі подальші дії. Але, навіть якщо у майстра немає тренера, він сам повинен поставити собі і відповісти на наступний ряд питань.

 1.1. Яка ціль участі майстра у змаганнях – просто прийняти участь чи перемогти?

 Це питання є визначенням мети, яка, своєю чергою, вимагатиме наявності певних часових, фінансових, технологічних та інших ресурсів. Наприклад, якщо майстер хоче просто прийняти участь, то ресурсів може бути витрачено менше. Якщо ж майстер прагне перемоги, то насамперед виникне питання про наявність відповідного досвіду та кваліфікації самого майстра. Дуже часто майстри-початківці ставлять своєю метою лише перемогу, але при цьому не усвідомлюють, що їх кваліфікація дуже низька для завоювання призового місця. Таку невідповідність мети та знань можна виявити на етапі первинної співбесіди, що допоможе зрівняти бажання з можливостями та уникнути розчарувань. Дуже корисно поставити собі просте запитання: а що дає мені впевненість думати, що я можу перемогти на конкурсі? Якщо відповідь буде такою: «Я багато тренувався, вже виступав у подібних змаганнях і маю все необхідне для майбутньої перемоги», то цілком імовірно, що в цьому випадку бажане може стати можливим. Але якщо відповідь звучатиме так: «Я впевнений, що зможу перемогти, тому що я цього хочу», то немає жодних підстав вважати, що результатом участі буде перемога. Перемога – результат тривалих і завзятих зусиль, і дуже часто не однієї людини, а цілої команди. З іншого боку, важливо, щоб майстер усвідомлював, що у разі поразки, він однаково виграв, бо піднявся на новий щабель технічної майстерності.

 1.2. В якій номінації бажає виступити майстер?

 З'ясування цього питання може йти паралельно з першим питанням. Справа в тому, що у конкурсах зазвичай існує багато номінацій, які відрізняються правилами та складністю виконання робіт. Майстер має чітко оцінити, в якій номінації його майстерність дозволяє більше розраховувати на успіх. Він повинен уявляти, як у кінцевому варіанті виглядає робота у тій чи іншій номінації, знати правила виконання робіт; бажано знати історію номінації за кілька попередніх років. Спостерігаючи масу конкурсів, автору цих рядків доводилося бачити, як практично завжди на конкурсах є один майстер, який, виступаючи в номінації «міжнародна жіноча технічна зачіска», виконує роботу, яка зовсім не відповідає цій номінації. Це найяскравіший приклад неякісної підготовки до конкурсу. Якщо майстер не знає правил номінації, то тренер ще на етапі первинної співбесіди має коротко ознайомити майстра з цими правилами, продемонструвати фотоальбоми з прикладами робіт у цій номінації за останні кілька років.

 1.3. Чи є у майстра необхідний час для підготовки?

Підготовка до конкурсу потребує значних витрат часу. Дуже часто підготовка починається за 3-4 місяці до конкурсу (залежно від номінації та кваліфікації майстра) та може забирати від 3-4 до 7 годин на день (залежно від етапу підготовки). Якщо майстер не має в своєму розпорядженні необхідниого часу, то, цілком імовірно, що його підготовка не буде особливо успішною, а на результат змагань вплине випадок. Майстер має бути готовий пожертвувати для підготовки частково своїм особистим часом, а частково – часом роботи в салоні краси, що зменшить його можливості з обслуговування клієнтів. Така ситуація може ускладнити відносини майстра із керівництвом. В цьому випадку, цілком імовірно, підготовку до конкурсу краще розпочати заздалегідь, щоб вписатися лише в рамки особистого часу та не торкатися робочого часу.

 1.4.Чи є у майстра необхідні фінансові ресурси?

 Загальна сума витрат на підготовку та виступ може бути значною. Майстер спочатку повинен мати уявлення, які фінансові ресурси можуть бути необхідні, які ресурси він має, де візьме додаткові кошти і як саме розподілить кошти на весь процес підготовки та виступу. Для розуміння обсягу грошей, необхідних для серйозної підготовки та участі у конкурсах, наведу приблизні суми витрат: для конкурсу районного рівня – до 200 доларів, для загальноукраїнського рівня – до 2000 доларів, для зарубіжних конкурсів – до 10000 доларів. Це досить серйозні кошти для майстра. Якщо їх немає, то підготовка та виступ можуть відбутися, але прогнозувати високий результат виступу буде важко. Джерелом коштів може бути:

- індивідуальні кошти майстра;

- гроші салону краси, що виділяються майстру для підготовки та виступу;

- гроші спонсора, наприклад, від будь-якої перукарської марки;

- позикові кошти.

Останнє джерело – це, власне, теж кошти самого майстра, які він просто віддаватиме позичальнику протягом якогось періоду часу. Майстер повинен чітко розуміти, чи зможе окупити витрати результатом свого виступу. В іншому випадку у нього можуть виникати проблеми зі спонсорами, якщо їх не влаштує місце, зайняте майстром у змаганнях.

 1.5. Яка практична кваліфікація майстра і реальне знання професійних конкурсних препаратів?

Для підготовки до конкурсу майстер повинен мати певну кваліфікацію. Справа в тому, що у конкурсних роботах виконуються складні технологічні операції, які можуть досить рідко зустрічатися у комерційній практиці майстра, якщо він працює у салоні краси невисокого рівня. Відпрацювання цих операцій потребує значного часу, якого може бути недостатньо у рамках підготовки до конкурсу. Чим вища кваліфікація майстра, тим складнішу роботу може запропонувати майстру тренер. Не варто майстру з низькою кваліфікацією намагатися виграти змагання за рахунок необґрунтованого ускладнення роботи, оскільки він може просто не встигне виконати роботу, або виконає її «брудно», з огріхами та грубими помилками у формі. З іншого боку, для виконання робіт застосовуються різні професійні конкурсні препарати. Не всі препарати дають однаковий ефект, відрізняючись як у межах однієї марки, так і серед різних марок. Наприклад, лаки у межах однієї марки можуть відрізнятися за силою фіксації та еластичністю. І лаки, начебто, однакової сили фіксації у різних марках можуть давати різні результати. Майстер має бути достатньо кваліфікований, щоб визначити, з якими препаратами він досягає найкращих результатів.

 1.6. Чи має майстер необхідні теоретичні знання і знання з історії розвитку тенденцій у обраній номінації?

Як було зазначено вище, кожна номінація може мати свої правила та тенденції у виконуваних роботах. Правила номінацій можуть залишатися однаковими тривалий період, а ось тенденції у роботах змінюються щорічно, слідуючи за модою та вносячи до роботи постійну новизну та ускладнення. Для того щоб виконати цікаву роботу, яка відповідатиме встановленим тенденціям, але в той же час відрізнятиметься від робіт конкурентів, майстер має вміти прогнозувати зміни та їх допустимі рамки. Для цього необхідні теоретичні знання у моделюванні та технології перукарських робіт. Крім того, необхідно мати можливість вивчити тенденції у роботах цієї номінації за кілька років. Не варто намагатися для всіх номінацій вигадати власну роботу. Є номінації, де основні тенденції зачісок на конкретний сезон задає Міжнародна Організація Перукарів (ОМС). І ці тенденції може повідомити лише тренер, який у свою чергу отримує їх від українських суддів міжнародного класу, які входять до президії ОМС.

 1.7. Чи має майстер відео і фотоматеріали до обраної номінації?

 Наявність у майстра відео та фотоматеріалів дуже сприяє правильній підготовці до конкурсу. Особливо цінними є відеоматеріали, де можна побачити поетапне виконання роботи будь-яким переможцем попередніх конкурсів у цій номінації. Також дуже цінними є фотографії робіт переможців, але тільки якщо ці фотографії демонструють роботу в чотирьох, а краще в п'яти проекціях. Якщо подібних матеріалів немає, то краще заздалегідь потурбуватися про їх пошук.

Ось і всі питання, які майстер самостійно чи з тренером має опрацювати на етапі ухвалення рішення про участь у конкурсі.

 2. Складання графіка участі у різних змаганнях.

 Участь у конкурсі перукарів потребує значних витрат, а повної впевненості у перемозі ніколи до моменту нагородження немає. Щоб знизити витрати на підготовку та підвищити ймовірність перемоги, необхідно запланувати не один виступ у сезоні, а декілька на різних конкурсах. Такий цикл виступів дозволяє:

 - знизити відносні витрати на підготовку у перерахунку на один конкурс (оскільки модель зачіски, сукні, аксесуари та модель-демонстратора можна не змінювати);

- перевірити модель зачіски на менш значущих конкурсах та усунути недоліки до наступного, більш важливого;

- збільшити психологічну стійкість і вправність майстра і моделі-демонстратора під час виступів;

- дати можливість суддям звикнути до запропонованої моделі зачіски і до самомго майстра, як конкурсанта.

Зважаючи на те, що тенденції протягом конкурсного сезону (а це приблизно рік) не змінюються, то можна виступити спершу на районному конкурсі, потім – на міському, а далі на регіональному, українському і вже потім на міжнародному.

Зазвичай новий виток тенденцій починається щорічно після Чемпіонату Європи чи Чемпіонату Світу. Практично всі школи та країни готуються до цих подій та на різних змаганнях відпрацьовують нові форми зачісок. При цьому з огляду на те, що конкуренти не сплять і можуть скопіювати цікаві елементи зачісок, ніхто на першому конкурсі не відпрацьовує повністю всю роботу, а нарощують її складність та цікавість поступово до головного конкурсу. Якщо правильно розрахувати графік конкурсів, то з однією моделлю зачіски можна виступити на кількох конкурсах та бути актуальним на кожному. А також поступово нарощувати складність роботи, щоб підійти до найважливішого конкурсу у найкращій формі та з найбільш складною роботою.

3. Складання графіка тренувань.

  Стандартний мінімальний набір тренувань майстра наступний:

1. Настановне тренування з тренером на манекен-головці.

2. Самостійне тренування на манекен-головці для відпрацювання вказівок тренера, можна застосовувати метод 2 манекен-голівок.

3. Тренування з тренером на манекен-головці та з моделлю.

4. Самостійне тренування із моделлю.

5. Підсумкове тренування з тренером та моделлю для завершення образу.

6. Підсумкове самостійне тренування для усунення зауважень тренера перед змаганнями.

На настановному тренуванні майстер та тренер виробляють загальне бачення роботи, ліній та кольору. На другому етапі майстер самостійно закріплює отримані установки на манекен-головці. Практика початкової роботи на живій моделі, що склалася в Україні, йде дещо врозріз зі світовою педагогічною практикою, особливо для майстрів-початківців. На третьому етапі тренер виправляє помилки майстра на манекен-головці і проводиться первинне відпрацювання зачіски на моделі. На четвертому етапі майстер самостійно відпрацьовує роботу на моделі. П'ятий етап – завершальний, тренер оцінює всю роботу в комплексі і дає останні вказівки. Якщо рахувати від першого тренування, то зразковий графік для майстра-початківця, який бажає спробувати зайняти призове місце може бути наступним:

Номер тренувального етапу

Тривалість

1

2-5 днів

2

1,5 місяці – 2 місяці

3

1-3 дні

4

3 неділі

5

1 день

6

5-6 днів

 Досвідчені майстри самі коригують свій графік, але етапи, у цілому, залишаються аналогічними.

 4. Вибір тренувального центру.

  Вибір тренувального центру - досить важливий етап. Хоча його опис йде не першим, але часто саме з нього починається підготовка майстра. І саме з нього може закладатись як фундамент успіху, так і трагедія провалу. Тренувальні центри можуть мати кілька викладачів чи одного тренера. Тренування можуть бути груповими чи індивідуальними. На індивідуальних тренуваннях можна краще відпрацювати окремі технічні прийоми, постановку рук, а на групових краще відпрацьовувати форму та командну роботу. У самій назві центру – тренувальний – закладено його основну місію - натренувати майстра, навчити його виконувати конкурсну роботу. Тренер центру не може гарантувати перемогу, але зобов'язаний:

- провести теоретичну підготовку майстра;

- продемонструвати форму зачіски та актуальні колірні рішення, розповісти про можливі варіації для надання роботі авторських рис;

- продемонструвати та навчити технології виконання роботи в цілому;

- продемонструвати та навчити правильному виконанню технічно складних елементів роботи;

- дати рекомендації щодо поєднання кольорів зачіски та одягу моделі;

- провести оцінку готової роботи та цілісного образу моделі з погляду суддівства на конкурсі.

У зв'язку з цим бажано обирати тренувальні центри СПУ, провідні тренери яких входять до суддівської колегії та можуть дати рекомендації, актуальні для поточного конкурсного сезону...

З матеріалів Олени та Максима Канарського (Елены Канарской и Максима Канарского)