Стойка администратора. Просто и уютно.

Наша авторська перукарська студія  - стильно та затишно

Наша авторська перукарська студія розташована у Києві у тихому затишному місці на вулиці Борщагівській 152А, неподалік від Індустріального мосту. До нас можна зручно доїхати як на автомобілі, так і громадським транспортом. До метро «Шулявськая» всього 7 хвилин пішки. 

Ми зробили свою авторську перукарську студію комфортною для відвідувачів.

Для дизайну інтер'єру студії  ми вибрали достатньо простий і строгий стиль. Щоб наші клиенти платили не за розкіш інтер'єру, а за якість нашої роботи.

У студії є кабінети, обладнані усім необхідним для косметолога, масажиста, майстра манікюра і педикюра, майстра татуажа. Ці кабінети ми здали у оренду нашим колегам, щоб не займатися повним менеджментом салону краси, а зосередитися виключно на нашій професійній діяльності та творчості у створенні складних зачісок та фарбувань волосся.

Усе обладнання у нашій студії високої якості, виробництва Германії та Італії.

Тиха музика, живі рослини та зручні меблі зроблять ваше перебування у нашій студії приємним та корисним.

Ви можете переглянути фотографії нашого інтер'єру.

Часть парикмахерского зала. Вторая часть парикмахерского зала и вход в кабинет Елены. Диван для любимых клиентов.

Клікніть для збільшення


Зі статті Максима Канарського «Вибір обладнання для салону краси».

 …Організація власного б'юті-бізнесу у вигляді салону краси у Києві чи спеціалізованої авторської студії неможлива без придбання обладнання. Звичайно, завжди є бажання придбати найкраще, але обмежені фінанси вимагають дотримання компромісу між якістю та ціною. Це особливо актуально для майстрів, котрі відкривають власний бізнес без підтримки солідних інвесторів. Як вибрати обладнання так, щоб витратити наявні кошти максимально ефективно? Відразу слід зазначити, що універсального рецепту немає і сказати: «Купуйте саме це!», ніхто з незалежних експертів навряд чи ризикне. Проте, будь-яке устаткування можна розглянути з погляду низки узагальнених показників, аналіз яких може підказати оптимальне рішення. Коли щось хочемо придбати, ми, зазвичай, говоримо про «якісний/ неякісний» виріб, не замислюючись, що слово «якість» виступає у ролі якоїсь збірної результуючої характеристики, навіть можна сказати, як кінцева оцінка. Насправді ж ми оцінюємо не одну характеристику «якості», а набір деяких характеристик або параметрів, властивих товару, і на основі цієї оцінки виносимо вердикт «якісно/неякісно». Чим краще ми уявляємо собі ось ці конкретні характеристики, тим більш об'єктивною і логічною буде наша оцінка товару.

Вибираючи обладнання для салону краси, ми можемо проводити його аналіз за такими характеристиками:

 - ціна і спосіб платежу;

- дизайн;

- надійність;

- функціональність;

- безпечність;

- зручність;

- габарити;

- економічність;

- статусність;

- гарантійний і постгарантійний сервис.

Ще раз зазначимо, що це узагальнюючі назви параметрів, і при виборі, наприклад, столу для манікюру або солярію характеристика «безпека» матиме різне значення і наповнюватиметься різними конкретними показниками, властивими саме цьому обладнанню. Але, ми і не даємо конкретної поради, а фактично даємо план аналізу обладнання за його ключовими характеристиками. Отже, давайте розглянемо більш конкретно кожну з характеристик обладнання для салону краси, яке пропонують багато компаній.

 1. Ціна і спосіб платежу (розстрочки, кредити, лізинг, знижки та інше).

На перше місце серед характеристик ми поставили ціну, хоча вона не має жодного відношення до якості. Але вона важлива, бо ми виділяємо для придбання конкретного предмета певну суму грошей і не можемо її перевищувати. Ми повинні враховувати, що ціна на один і той же (функціонально) предмет може бути різною у різних виробників. Наприклад, крісло для перукарів в одного виробника може нічим не відрізнятися, крім дизайну, від крісла в іншого виробника, але за рахунок меншого статусу марки бути дешевшим. У зв'язку з цим необхідно вивчати лінії обладнання якомога більшої кількості виробників, а не зупинятися відразу на одному. Окрім конкретної ціни виробу необхідно вивчати можливість отримати при покупці знижки, так як зазвичай під час випуску нової лінії  на вироби зі старої лінії виробники і продавці дають знижки, щоб швидше звільнити склади. І ця ситуація може бути вам на руку за обмежених фінансів. Далі необхідно вивчити можливості придбання устаткування конкретного продавця за умов розстрочки, кредиту чи лізингу, бо ці фінансові інструменти дозволяють заощадити гроші на початковому етапі організації салону краси, коли ви можете бути обмежені у фінансах.

 2. Дизайн.

Дизайн – важлива характеристика обладнання, бо дизайн обладнання повинен гармонійно вписуватись у дизайн інтер'єру салону краси. Саме гармонувати, естетично вписуватись. Не важливо, це салон ВІП-рівня чи економ-класу. Якщо дизайн обладнання не гармоніює з інтер'єром, то руйнується сама ідея салону краси як місця, в якому клієнта роблять гарним за рахунок того, що самі майстри і власник розуміються на гармонії. Як клієнт віритиме, що ви здатні зробити його красивим, якщо не змогли зробити красивим ваш салон? Дизайн – це емоційна, духовна характеристика, а не раціональна, фізична. Якщо ви хочете зробити свій салон відмінним від інших салонів, надати йому унікального образу, стилю, то це можливо тільки через дизайн. І мені відомо багато випадків, коли для ВІП-салону купувалося менш статусне обладнання, але з дизайном, що особливо підходить до інтер'єру.

 3. Надійність.

Наступною характеристикою є надійність. Під надійністю ми маємо на увазі здатність довго витримувати різні навантаження та вплив факторів, які можуть негативно позначатися на зовнішньому вигляді та якості обладнання. Надійність забезпечується тим запасом міцності, що виробник закладає у свій виріб. Наприклад, якщо ви купуєте предмет меблів, який буде розташований біля раковини з водою, то необхідно відразу перевірити, як виробник забезпечив його захист від тривалого впливу вологи. Або, якщо ви купуєте перукарське крісло, то необхідно дізнатися, з якого матеріалу зроблена основа сидіння і на яку вагу розрахована помпа крісла. Мені особисто відомі унікальні випадки, коли у перукарському кріслі однієї з досить відомих марок відбувався перелом сидіння! При цьому навантаження і близько не наближалося до критичних значень. Хочеться додати, що при вивченні надійності необхідно звертати особливу увагу ті граничні навантаження чи загальні обмеження, які вказує виробник. Бо це верхня межа можливостей техніки, при перевищенні якої вона стає непридатною.

 4. Функціональність.

Функціональність – здатність виконувати різні функції. Ця характеристика є дуже важливою для складного обладнання. Наприклад, якщо ви купуєте косметологічний комбайн, необхідно чітко уявляти, які саме функції він виконує і які процедури клієнтам з його допомогою ви зможете провести. Якщо це не оцінювати до покупки, то може виявитися, що ви купили гарну, але марну для процесу отримання прибутку річ. Крім того, може виникнути така ситуація, коли в салоні краси стоїть косметологічний комбайн з декількома функціями, про які косметологи не мають уявлення і, природно, тим самим зменшують свої можливості для отримання прибутку від клієнтів.

 5. Безпечність (наявність сертифікатів).

Безпекою можна назвати відсутність можливості завдати шкоди клієнту чи персоналу у процесі використання устаткування. Безпека важлива для будь-якого обладнання, але особливої ролі вона набуває при виборі електроустаткування. Поразки струмом – одні з найсерйозніших за наслідками. Звичайно, ви не зможете самостійно визначити безпеку обладнання, але за вас це вже були зобов'язані зробити державні контролюючі органи експертизи. Вони проводять тести обладнання та видають відповідні сертифікати. І ваше завдання при покупці не лише уточнити наявність таких сертифікатів у продавця, а й уважно їх вивчити. Хочу зауважити, що щодо потенційної небезпеки та можливостей її мінімізації необхідно розглядати будь-який предмет обладнання. Наприклад, такий простий предмет як підвісна полиця може представляти чималу небезпеку, якщо він неправильно виготовлений або прикріплений до стіни. Або проста ванна для процедур педикюру становитиме небезпеку для бактеріального зараження клієнта, якщо її матеріал або форма створюватимуть проблеми очищення та дезінфекції.

 6. Зручність.

Зручність та ергономічність сильно впливають на ті відчуття, які відчуває клієнт чи майстер при тривалому користуванні обладнанням або перебуванні в ньому. Наприклад, красиве по дизайну крісло може мати відкриті металеві підлокітники, на які клієнту влітку дуже неприємно класти оголені руки через швидке теплове перенесення. Або, наприклад, гарний сушуар може мати незручний механізм регулювання висоти, що створюватиме проблеми майстрам. Для перевірки на зручність необхідно провести щось на зразок тесту, коли при покупці ви особисто виконаєте всі функції з обладнанням або посидите у ньому певний період.

 7. Габарити і розмір.

Габарити обладнання необхідно перевіряти за двома напрямками: - чи пройде воно у двері салону і чи поміститься у призначений для нього кабінет; - чи поміститься будь-який клієнт до цього обладнання під час процедур. Наприклад, для такого обладнання як гідромасажна ванна дуже важливо зрозуміти, як вона стане за своїми розмірами у відповідну кімнату, і не менш важливо, як у цій ванні розміститься клієнт і чи почуватиметься комфортно. Теж справедливо і для перукарських крісел.

 8. Економічність.

Економічність – здатність раціонально використовувати ресурси, наприклад, електроенергію чи воду. Користь цієї характеристики усвідомлюється лише з часом. Наприклад, якщо купити дешевий бойлер, то всі вигоди від миттєвої економії коштів будуть нівелювати багаторазовим перевитратою електроенергії.

 9. Статус.

Статус – це, фактично, місце устаткування рейтингу конкурентних марок. Статус, як умовна характеристика, займає одне з останніх місць у нашому списку. Справа в тому, що статус професійного обладнання на відміну від препаратів хвилює багатьох клієнтів значно менше, ніж здається. Більше того, навіть якщо ми озвучимо клієнту високий статус нашого обладнання, то він, не маючи поняття про альтернативи, просто погодиться з цим фактом і буде чудово почуватися, навіть якщо це обладнання не буде реально мати того статусу, яким ми його наділили в очах клієнта. У зв'язку з цим статус обладнання має значення для ВІП-салонів у тому випадку, коли марка через свою багаторічну історію реально відома клієнтам. Якщо цієї умови не дотримується, то статус не має великого значення при покупці.

10. Гарантійний і постгарантійний сервіс.

Хоча ця характеристика має важливе значення, але стоїть на останньому місці, так як це вже не характеристика обладнання, а функція і характеристика виробника і продавця. Як ви розумієте, обладнання не вічне і проблеми його працездатності можуть виникнути як до так і після закінчення гарантійного терміну. При цьому вам важливо буде не просто відремонтувати обладнання, а полагодити в найкоротший термін, щоб мінімізувати збитки від його простою. Але якщо у дистриб'ютора немає складу запчастин, а це проблема всіх дрібних дистриб'юторів, то вам, цілком імовірно, доведеться кілька місяців чекати на поставки запчастин з-за кордону з наступною партією товару. Також важливо, чи є у продавця кваліфікований ремонтний персонал, чи він співпрацює з будь-яким спеціалістом чи організацією на договірній основі. Як правило, власні ремонтники ставляться до ремонту ретельніше, а підрядні організації можуть бути менш ретельними.

От і все. Сподіваюся, що ця стаття допоможе вам зробити правильний вибір і ваш бізнес буде успішним...

З матеріалів Олени та Максима Канарських (Елены и Максима Канарских)